dilluns, 26 de febrer de 2018

6ª Ronda Lliga Catalana 2018


Pues si, fijaros en los resultados, ¡¡¡ Ya tenemos el 3er. Cena-Rápidas!!!

No perdió ningún equipo

El "A", se dio un festín, y no es porque hubiese mucha diferencia entre los dos equipos, Simplemente que les salió todo. Siguen ahí, terceros y a esperar.

El "B", se podría decir que casi tiene la permanencia asegurada, pero que tal si intentamos ganar otra por si acaso. Ayer en Igualada, se nos dio bien el matx, nos pusimos con un 0 a 5 muy rápido, y el resto de partidas fueron cayendo rápido. Bien por el "B"

El "C", tenía un desplazamiento complicado, pero lo resolvió bastante bien, quitándose de encima la sombra del descenso. Así que el año que viene seguirán en primera.

El "D" esta semana descansaba, otro puntito mas. La semana que viene, es clave para saber si podemos ir preparando la fiesta del ascenso.

Y el "E", ganó con un contundente 0 a 4, estos quieren también un ascenso, y se lo están ganando a pulso.

Así que con estos buenos resultados, nos vamos a ir al viernes, que tendremos el cena-rápidas, y espero que esta vez pasemos de 22, jejejeje.

un saludo y abrazo para todos.
Francisco X. Solera

Entrades populars

Visites

Hola a tots

Hola, que tal?

El nostre club, com tot en aquesta vida, s'està modernitzant, i una d'aquestes coses per poder aconseguir-ho, és estar a internet.

Hem confeccionat aquest blog, i us mantindrem informats de tot el que passa, no només al voltant del nostre club, sinó també tot el relacionat amb el nostre apassionat esport, art, ciència .... que són els Escacs.


Serà un blog en continu creixement, i sempre intentarem tenir-lo tant al dia, com actualitzat, i sempre donant-li més articles, per a tots en general, des dels nostres magnífics jugadors, fins als nois de l'escola, com als pares i familiars, amics, i qualsevol simpatitzant dels Escacs.


Desitjo que us agradi, que participeu amb els vostres comentaris, amb les vostres idees, que si són possibles es faran realitat.


Una salutació, i ens anem veient pel club.
El nostre TEMPLE, "El TEMPLO"

El vostre amic

Francisco Xavier Solera