Hola os dejo los resultados de las partidas de entrenamiento de este lunes pasado.
Ciertamente fué de maravilla, y el entrenamiento empieza a hacer efecto.
El año que viene tenemos tres lunes más, espero acudais muchos.
Torneos en juego o próximos Enlaces
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Entrades populars
-
Inscrites II OBERT FEMENI CLUB D’ESCACS CORNELLÀ 2026 Bases del torneig: 1º. On es jugarà i qui pot jugar El torneig està obe...
-
CRÒNICA 2ª JORNADA LLIGA CATALANA, 26/01/2020 Resum dels resultats: Cornellà A Taradell-Centelles A ...
Visites
Hola a tots
Hola, que tal?
El nostre club, com tot en aquesta vida, s'està modernitzant, i una d'aquestes coses per poder aconseguir-ho, és estar a internet.
Hem confeccionat aquest blog, i us mantindrem informats de tot el que passa, no només al voltant del nostre club, sinó també tot el relacionat amb el nostre apassionat esport, art, ciència .... que són els Escacs.
Serà un blog en continu creixement, i sempre intentarem tenir-lo tant al dia, com actualitzat, i sempre donant-li més articles, per a tots en general, des dels nostres magnífics jugadors, fins als nois de l'escola, com als pares i familiars, amics, i qualsevol simpatitzant dels Escacs.
Desitjo que us agradi, que participeu amb els vostres comentaris, amb les vostres idees, que si són possibles es faran realitat.
Una salutació, i ens anem veient pel club.
El nostre club, com tot en aquesta vida, s'està modernitzant, i una d'aquestes coses per poder aconseguir-ho, és estar a internet.
Hem confeccionat aquest blog, i us mantindrem informats de tot el que passa, no només al voltant del nostre club, sinó també tot el relacionat amb el nostre apassionat esport, art, ciència .... que són els Escacs.
Serà un blog en continu creixement, i sempre intentarem tenir-lo tant al dia, com actualitzat, i sempre donant-li més articles, per a tots en general, des dels nostres magnífics jugadors, fins als nois de l'escola, com als pares i familiars, amics, i qualsevol simpatitzant dels Escacs.
Desitjo que us agradi, que participeu amb els vostres comentaris, amb les vostres idees, que si són possibles es faran realitat.
Una salutació, i ens anem veient pel club.
El nostre TEMPLE, "El TEMPLO"
El vostre amic
Francisco Xavier Solera
El vostre amic
Francisco Xavier Solera
1 comentari:
Francisco, mis perdones por la intromisión en vuestra tan linda página, pero quiero felicitarte por tu meritorio tercer puesto en el torneo que has jugado.
Un muy cordial saludo desde la Argentina.
Eduardo
Publica un comentari a l'entrada